Friday, 15 June 2012

Segmen:The Reason Why bersama Hafiziqin


Assalamualaikum~


Syarat-syarat penyertaan:

  • Kamoo kamoo dan kamoo boleh pilih nak follow atau tidak blog eqin
  • Buat satu entry bertajuk:Segmen:The Reason Why bersama Hafiziqin
  • Entry ni mestlah berkaitan mengapa kamu berblogging.Serlahkan daya kreatif kamu!(poems,lagu and what so ever!!)
  • Copy and link kan banner segmen ni dalam entry kamu
  • Done taip-taip entry,post kan link ENTRY kamu di kotak komen segmen ni okay.=)
  • Tag at least 3 of your friend and make sure dia tahu.
  • Selamat bersegmen sampai lebam.yooooo


Tarikh tutup: 20.6.2012


Mengapa saya berblogging?

Mula-mula saya hanya membaca blog-blog orang. Saya tak terfikir pun nak ada blog sendiri. 

Tapi lepas beberapa lama saya baca blog orang, saya rasa makin banyak benda yang saya nak luahkan. Saya tak rasa puas kalau setakat komen di entri orang. 

Lepas tu muncullah blog pertama saya. Tak lama, sebulan je. Lepas tu saya buat blog bersama di SINI sampailah sekarang. Saya masih baru dalam penulisan blog ni, baru setengah tahun~

Blog ni juga akan menjadi salah satu memori yang saya simpan untuk masa depan. Perjalanan hidup kami dalam menempuhi dugaan. 











p/s:Macam banyak lak tulis~ :P










3 comments: